در حال بارگذاری ...
شنبه 22 دی 1403
nus.ac.ir

نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران

نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران برگزار می گردد.

نخستین  کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران

محورهای اصلی این کنفرانس عبارتند از- : تبلیغات محیطی، هویت و ارتباطات فرهنگی و اجتماعی

-تبلیغات محیطی و بهبود فضای کسب و کار

-  اخلاق، قوانین و الزامات در تبلیغات محیطی

- تبلیغات محیطی، مبلمان و نمای شهری

- تکنولوژی ها و فناوری های نوین در تبلیغات محیطی

مخاطبانکنفرانس: پژوهشگران و صاحب نظران دانشگاه ها، دانشکده ها، پژوهشگاه ها و انجمن های علمی مرتبط سیاستگذاران حوزه های مرتبط اعم از مدیران فرهنگی، شهری، هنری، اجتماعی و تجارت کشور اصناف اعم از انجمن های صنفی مرتبط، کانون ها و شرکت های تبلیغاتی و شرکت‌ها و سازمان‌ها و برندهای تبلیغ دهنده

تاریخ شروع:

1394/02/30

تاریخ پایان:

1394/02/30

نام سازمان:

دانشگاه علم و فرهنگ

آدرس وب سایت:

http://www.iscconferences.ir/usc

شماره تماس:

44214725

تاریخ های مهم:

مهلت ارسال خلاصه مقالات: 1394/01/15 اعلام نتایج چکیده مقالات: 1394/01/20 مهلت ارسال متن کامل مقالات: 1394/02/15 اعلام نتایج نهایی مقالات: 1394/02/20 مهلت ثبت نام جهت شرکت در کنفرانس: 1394/02/25