نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران
نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران برگزار می گردد.
نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران
محورهای اصلی این کنفرانس عبارتند از- : تبلیغات محیطی، هویت و ارتباطات فرهنگی و اجتماعی
-تبلیغات محیطی و بهبود فضای کسب و کار
- اخلاق، قوانین و الزامات در تبلیغات محیطی
- تبلیغات محیطی، مبلمان و نمای شهری
- تکنولوژی ها و فناوری های نوین در تبلیغات محیطی
مخاطبانکنفرانس: پژوهشگران و صاحب نظران دانشگاه ها، دانشکده ها، پژوهشگاه ها و انجمن های علمی مرتبط سیاستگذاران حوزه های مرتبط اعم از مدیران فرهنگی، شهری، هنری، اجتماعی و تجارت کشور اصناف اعم از انجمن های صنفی مرتبط، کانون ها و شرکت های تبلیغاتی و شرکتها و سازمانها و برندهای تبلیغ دهنده
تاریخ شروع: |
1394/02/30 |
تاریخ پایان: |
1394/02/30 |
نام سازمان: |
دانشگاه علم و فرهنگ |
آدرس وب سایت: |
|
شماره تماس: |
44214725 |
تاریخ های مهم: |
مهلت ارسال خلاصه مقالات: 1394/01/15 اعلام نتایج چکیده مقالات: 1394/01/20 مهلت ارسال متن کامل مقالات: 1394/02/15 اعلام نتایج نهایی مقالات: 1394/02/20 مهلت ثبت نام جهت شرکت در کنفرانس: 1394/02/25 |